Excite

Tot vijf kilo afvallen met het 3 dagen dieet!

Tot je eigen verbazing zit je wat al té krap in dat favoriete feestkleedje. Maar hoe geraak je nog vlug enkele kilo's kwijt? Met het 3 dagen dieet lukt het je zeker.

Betere vetverbranding, minder calorieën

Het 3 dagen dieet is steeds populair gebleven. Het is nochtans een crashdieet. Door de combinatie van verschillende voedingsmiddelen kom je tot een betere vetverbranding en een verminderde calorie-inname. In het originele 3 dagen dieet staat het eten van tonijn, groenten en - verrassend genoeg - roomijs centraal.

Een onvervalst crashdieet

Het is duidelijk dat je hier te doen hebt met een crashdieet dat je niet langer dan drie dagen mag volgen. Het is zeker geen evenwichtig dieet en is alleen geschikt voor gezonde mensen. Wil je dit dieet meermaals herhalen, laat er dan minstens enkele maanden tussen.

Menu: algemene opmerkingen

In het 3 dagen dieet is enkel het drinken van zwarte koffie, thee en water toegestaan. Dit mag verspreid over de gehele dag. Houd verder het menu per dag aan, zoals hieronder beschreven.

Menu: dag 1

Ontbijt

  • halve sinaasappel
  • sneetje wit brood
  • lepel jam

Middagmaal

  • sneetje wit brood
  • verse tonijn of uit blik

Avondmaal

  • 3 gram kip of kalkoen
  • kopje bonen en wortelen
  • twee bolletjes vanille-ijs

Menu: dag 2

Ontbijt

  • gekookt ei
  • sneetje wit brood
  • halve banaan

Middagmaal

  • twee sneetjes brood met tonijn of kaas

Avondmaal

  • 3 gram mager vlees
  • sneetje brood
  • kopje broccoli
  • wortelen
  • halve banaan
  • een bolletje vanille-ijs

Menu: dag 3

Ontbijt

  • sneetje brood
  • kaas
  • een appel

Middagmaal

  • sneetje brood
  • gekookt eitje

Avondmaal

  • sneetje brood met tonijn of kaas
  • kopje wortelen en bloemkool
  • meloen
  • een bolletje vanille-ijs

Holland - Excite Network Copyright ©1995 - 2017